İl Genel Meclisi’nde Halil Ertuğrul dönemine doğru İl Genel Meclisi’nde Halil Ertuğrul dönemine doğru
İyi Parti Biga İlçe Başkanı Mahmut Aydemir ve ekibi sahaya indi. Önce Biga'daki sivil toplum kuruluşlarını ziyaret eden Başkan Aydemir ve ekibi ardından sokakta esnaf ziyaretleri gerçekleştirdi. Gençlerin parti ilçe teşkilatını daha sık ziyaret ettiğini belirten Başkan Aydemir, esnafın vatandaşın dertlerini de büyük bir titizlikle dinlediklerini ve not aldıklarını da ifadelerine ekledi. İyi Parti Biga İlçe Başkanlığı'ndan yapılan Başkan Mahmut Aydemir imzalı açıklamada şu ifadelere yer verildi: "MEMLEKETİN KANAYAN YARALARINA DOKUNDUK" "İyi Parti Biga İlçe Başkanlığı olarak genel başkanımız Meral Akşener’in izinden gidiyoruz. Esnaf ve vatandaşlarımız ile sohbet ederek sorunlarını dinleyip çözümler üzerinde konuştuk. Vatandaşlarımıza bize göstermiş oldukları misafirperverliklerinden dolayı teşekkür ediyoruz. Kapı kapı geziyor; esnafımızın, vatandaşımızın; gencimizin, yaşlımızın derdini, sıkıntısını, dinliyor, onların sesi olma gayesi ile durmadan çalışıyoruz. Ziyaret ettiğimiz esnaf, dertleştiğimiz Bigalılar hep bir ağızdan 'Biga iyi olacak, Türkiye iyi olacak, her şey çok güzel olacak' diyor. Borç ödemek için borç alan esnafa dokunduk. Traktörüne haciz gelen çiftçiye dokunduk. Yem alamayan hayvan üreticisine dokunduk. Malzemesine her hafta zam gelen sanayiciye dokunduk. Kredi borçları altında çaresiz kalan öğrenciye dokunduk. İşsizler ordusuna dokunduk. Emeklilerimize, asgari ücretlilere dokunduk. En önemlisi de önümüzdeki ilk genel seçimde oy kullanacak olan kafası karışık, 'biz bu memlekette aç kalırız' diyen genç seçmene dokunduk. Suriyeli gerçeğine dokunduk. Kısacası iktidarına soyunduğumuz memleketin kanayan yaralarına dokunduk." "ESNAFIMIZIN SIKINTILARI..." "Bin ah işittik. Bekleneni yaptık. Çözüm önerileri ile sahalara indik ve sokaklara hakim olduk. Halkımızın sorunlarını, sıkıntılarını dinleyip çözüm arayışlarına giriştik. İyi Parti olarak her zaman vatandaşlarımızın sesine kulak vereceğiz. Çarşı esnafını gezerek, esnafın sıkıntılarını ve isteklerini dinledik. Pandemi etkisi sebebiyle satışların düştüğü ve yüksek döviz artışları nedeniyle ürün maliyetlerinin çok arttığını belirten esnaflarımız, çok sıkıntılı bir süreç geçirdiklerini dile getirdiler. Ekonomik olarak zor geçen bu süreçte hükümet tarafından verilen sınırlı sayıdaki para yardımlarının küçük esnafa ulaşmadığı, bu yardımların belirli kişilere giderek asıl ihtiyaç sahibine ulaşmadığını dile getirdiler. Ayrıca genç esnaf kardeşlerimizle de sohbet ederek, görüştüğümüz her gence gençlerin geleceğe dair bakış açılarının ve hayallerinin ne olduğunu sorduk, gençlerimizle uzun uzun sohbet ettik." "ÇİFTÇİ DERT EKİP KAHIR BİÇİYOR" "Dostluk ve ziyaret kardeş kelimelerdir. Bir söz vardır; gidemediğin yer senin değildir. Sivil Toplum Kuruluşlarına iade ziyaretlere başladık. İçinde bulunduğumuz bu pandemi günlerinde ilçemizin esnaflarını da ziyaret ederek onların sıkıntılarını dinliyor ve notlarımızı da alıyoruz. Özellikle Çarşamba günleri pazar alışverişi için gelen köylülerimizin dile getirdiği dert ve sıkıntılarını dinliyoruz. Çiftçi dert ekip adeta kahır biçiyor. Gençlerimiz partimizi daha sık ziyaret ediyor. Bu bizi sevindiriyor. Demokrasi ve adaleti önemseyen, siyaset üstü bir gençlik modeli dönemindeyiz. İyilik en karanlık ortamdan bile çıkabilir, gençler ülkeden umutlarını kesmesinler, bize ve ülkemize güvensinler. Millet bizi çağırıyor, biz gidebildiğimize gidiyoruz, gidemediğimiz bize geliyor. Üye oluyorlar, iyi olarak evlerine gidiyorlar. Bizler de diyoruz ki; Hayat hem edebiyat, hem sanat, hem siyasettir. Hayat bunları besler. İyi Parti ne yaptıysa ve ne yapacaksa bunu herkes görecektir. Allah yar ve yardımcımız olsun."