SPOR

Karabigaspor şampiyonluğu kutladı

Çanakkale 1. Amatör Lig’e yükselme finalinde Çanakkale Türkgücü’nü 3-0 mağlup ederek şampiyonluğa ulaşan Karabigaspor, şampiyonluk coşkusunu beldede düzenlenen törenle kutladı.

Çanakkale 1. Amatör Lig’e yükselme finalinde Çanakkale Türkgücü’nü 3-0 mağlup ederek şampiyonluğa ulaşan Karabigaspor, şampiyonluk coşkusunu beldede düzenlenen törenle kutladı.

KARABİGA’DA BÜYÜK COŞKU

Bayramiç’te oynanan final müsabakasının ardından beldeye dönen şampiyon kafile, Karabiga halkı tarafından büyük bir coşkuyla karşılandı. Saat 21.00’de başlayan ve belde sokaklarında devam eden konvoyun ardından futbolcular ve teknik heyet, binlerce taraftarın katıldığı kutlama alanına ulaştı.

ŞAMPİYONLUK KUPASI HAVAYA KALDIRILDI

Karabiga Belediye Başkanı Ahmet Elbi, kulüp yönetimi, teknik ekip ve şampiyon futbolcular, taraftarların önünde şampiyonluk kupasını havaya kaldırarak başarılarını kutladı. Festival havasında geçen kutlamalarda, şampiyonluk coşkusu meydanlara taştı.

BAŞKAN ELBİ’DEN TEBRİK MESAJI

Kutlamalarda konuşan Karabiga Belediye Başkanı Ahmet Elbi, şampiyonluk sevincini paylaşarak şu ifadeleri kullandı:

"Şampiyon Karabiga Spor! Tebrikler Karabiga Spor! Final müsabakasında Çanakkale Türkgücü Spor'u mağlup ederek 1. Amatör Lig'e yükselen ve şampiyonluk sevinci yaşayan Karabiga Spor'umuzu yürekten kutluyorum. Bu büyük başarıda emeği bulunan yönetimimizi, teknik ekibimizi, futbolcularımızı ve her zaman takımının yanında olan taraftarlarımızı tebrik ediyorum. Karabiga'mıza bu gururu yaşatan tüm sporcularımıza teşekkür ediyor, 1. Amatör Lig'de başarılar diliyorum. Şampiyonluk Karabiga'ya çok yakıştı! Hayırlı olsun inşallah."

(Haber: Ahmet Tunç)