Uludağ Elektrik Dağıtım AŞ'den yapılan duyuruya göre Hamdibey Mahallesi'nde 24 Şubat Perşembe günü 11:00 - 17:00 saatleri arasında elektrikler kesilecek.

Yapılan duyuruya göre elektrik kesintisinin sebebinin şebeke çalışması olduğu öğrenildi.

Yaklaşık 6 saatlik kesintiye göre vatandaşların tedbirlerini almaları gerekiyor.

Kesintinin Hamdibey Mahallesi'nin tamamında mı yoksa bir bölümünde olacağı ile ilgili ise duyuruda daha detaylı bir bilgi yer almıyor.

TÜMORSİAD'dan İstanbul Valisi Davut Gül'e ziyaret
TÜMORSİAD'dan İstanbul Valisi Davut Gül'e ziyaret
İçeriği Görüntüle

aaa