Biga Kent Konseyi'nin yarın gerçekleştirilecek olan olağan genel kurulunda mevcut başkan Ergün Erkap'ın ardından Metin Tatlı da başkanlığa adaylığını açıkladı. Seçilecek yeni yönetim üç yıl boyunca görev yapacak.
SEÇİM YARIN BİGA BELEDİYESİ NİKAH SALONU'NDA
Biga Kent Konseyi Seçimli Olağan Genel Kurulu, yarın saat 18.00'de Biga Belediyesi Nikah Salonu'nda gerçekleştirilecek. Üç yıl boyunca görev yapacak olan yeni başkan ve yönetimin belirleneceği seçimde iki aday yarışacak. İlk açıklamayı yapan mevcut başkan Ergün Erkap'ın ardından Metin Tatlı da yazılı bir açıklama yaparak Biga Kent Konseyi Başkanlığına aday olduğunu duyurdu.
METİN TATLI'DAN ORTAK AKIL VE KATILIMCILIK VURGUSU
Başkan adayı Metin Tatlı, yaptığı açıklamada kenti ortak akıl ve dayanışma ile yönetme vurgusu yaparak şu ifadelere yer verdi:
"Değerli Biga Kent Konseyi Genel Kurul Üyelerimiz ve Kıymetli Hemşehrilerimiz. Kentimizi ortak akıl, katılımcılık, dayanışma ve demokratik yönetişim anlayışıyla geleceğe taşıma sorumluluğunu hep birlikte paylaşmaktayız. Kent Konseyleri; farklı görüşlerin, farklı kurumların ve farklı toplumsal kesimlerin bir araya gelerek kentimizin ortak yararı doğrultusunda fikir ürettiği, çözüm geliştirdiği ve birlikte hareket ettiği önemli yapılardır. Bu anlayışla gerçekleştirilecek olan Kent Konseyi Seçimli Genel Kurulu’na tüm üyelerimizi davet ediyor, kentimizin geleceğine dair söz söylemek ve ortak irade oluşturmak üzere katılımlarınızı bekliyoruz."
"AYRIŞMADA DEĞİL BİRLİKTELİKTE ÇÖZÜM BULACAĞIZ"
Seçim sürecini bir rekabetten ziyade kente hizmet yarışı olarak gördüklerini belirten Tatlı, açıklamasını şu sözlerle tamamladı:
"Aynı zamanda, kentimizin sosyal, kültürel, ekonomik ve çevresel gelişimine katkı sunacak; hiçbir ayrım gözetmeksizin tüm paydaşları kucaklayan, şeffaf, katılımcı ve üretken bir kent konseyi anlayışını hayata geçirmek amacıyla Kent Konseyi Başkanlığına aday olduğumu siz değerli üyelerimizle paylaşmaktan onur duyuyorum. Adaylığımız; herhangi bir grubun, düşüncenin veya kesimin değil, kentimizin tamamının adaylığıdır. Hedefimiz; kadınların, gençlerin, engellilerin, yaşlıların, sivil toplum kuruluşlarının, meslek odalarının, muhtarlarımızın ve tüm hemşehrilerimizin karar alma süreçlerine daha etkin katıldığı güçlü bir kent konseyi oluşturmaktır. İnanıyoruz ki kentimizi ilgilendiren meselelerin çözümü; ayrışmada değil birliktelikte, çatışmada değil istişarede, bireysel çıkarlarda değil ortak faydada yatmaktadır. Bu nedenle seçim sürecini bir rekabetten ziyade kentimize hizmet etme yarışı olarak görmekte ve tüm adaylara başarılar dilemekteyiz. Gelin, kentimizin geleceğini birlikte konuşalım, birlikte şekillendirelim ve ortak aklın gücüyle daha yaşanabilir bir şehir inşa edelim. Bu vesileyle siz değerli üyelerimizi Seçimli Genel Kurulumuza katılmaya davet ediyor, destek ve katkılarınız için şimdiden teşekkür ediyorum."
(Haber: Ahmet Tunç)





