Karabiga Belediyesi tarafından periyodik olarak düzenlenen toplantıda; beldenin mevcut durumu, öncelikli ihtiyaçları, devam eden çalışmalar ve planlanan projeler sivil toplum kuruluşu temsilcileri ile muhtarların katılımıyla değerlendirildi.
TALEP VE ÖNERİLER MASAYA YATIRILDI
Karabiga Belediye Başkanı Ahmet Elbi’nin başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya belediye meclis üyeleri, mahalle muhtarları ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı. Toplantıda Karabiga’nın genel durumu, vatandaşların talepleri, sahadaki sorunlar ve öncelikli ihtiyaçlar ele alınırken katılımcıların görüş ve önerileri dinlendi.
BAŞKAN ELBİ’DEN ORTAK AKIL VURGUSU
Karabiga’nın geleceğini istişare ve dayanışma ile şekillendirmeyi önemsediklerini belirten Başkan Ahmet Elbi, “Şehrimizin her meselesini ortak akılla değerlendirmeye devam ediyoruz. Belediye Meclis üyelerimiz, muhtarlarımız ve sivil toplum kuruluşlarımız, Karabiga’mızın sesi ve en önemli paydaşlarıdır. Her ay bir araya gelerek hem yürüttüğümüz çalışmaları paylaşıyor hem de yeni dönem hedeflerimizi birlikte değerlendiriyoruz. Katılımları ve fikirleriyle Karabiga’mıza katkı sunan herkese teşekkür ediyorum” dedi.
İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞMELERİ YAPILDI
Toplantının son bölümünde, yerel dinamikler arasındaki iş birliğinin güçlendirilmesi ve Karabiga’ya değer katacak ortak çalışma alanlarının geliştirilmesi konusunda karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.
(Haber: Ahmet Tunç)